سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به استرالیا

نظر

مردی که متقاضی دریافت ویزای اقامت دائم استرالیا بود از دریافت این ویزا محروم شد چرا در یک تماس تلفنی فاش شد که وی شرایط لازم برای دریافت این ویزا را رعایت نکرده است.

 

مردی که متقاضی دریافت ویزای اقامت دائم استرالیا بود از دریافت این ویزا محروم شد چرا در یک تماس تلفنی فاش شد که وی شرایط لازم برای دریافت این ویزا را رعایت نکرده است.

این تبعه هندی ادعا کرده بود که در یکی از مناطق حاشیه ای یا ریجنال استرالیا زندگی می کند و محل کارش در ملبورن است.

اما فردی که هویت خود را فاش نکرده است، در یک تماس تلفنی به وزارت مهاجرت استرالیا اعلام کرده بود که این مرد هندی در مناطق ریجنال زندگی نکرده است.

در پی این گزارش مقامات وزارت مهاجرت استرالیا از صدور ویزای اقامت دائم برای این مرد هندی خودداری کردند.

گفتنی است این مرد هندی که نامش اعلام نشده است، در سال 2007 با یک ویزای دانشجویی وارد استرالیا شده بوده و در سال 2012 موفق به اخذ ویزای 487استرالیا شده است.

دارندگان این ویزا در صورت رعایت شرایط لازم از جمله زندگی در مناطق ریجنال مشخص برای مدت حداقل دو سال و اشتغال تمام وقت برای حداقل یک سال می توانند برای دریافت ویزای اقامت دائم تقاضای خود را ارائه دهند.

این در حالی است که این مرد هنگام تقاضای ویزای اقامت دائم استرالیا 887 مدارکی از قبیل اجاره نامه خانه، قبض آب و برق و اوراق مالیاتی ارائه کرده بود تا این ادعای خود که از سال 2013 تا 2015 در منطقه ریجنال Wodonga  زندگی کرده است را ثابت کند.

اما فردی که در تماس تلفنی خود وضعیت این مرد هندی را فاش کرده بود اعلام کرده بود که وی به طور غیرقانونی در ملبورن زندگی و کار می کند.

این مرد برای اعتراض به دادگاه تجدید نظر اداری (Administrative Appeals Tribunal) مراجعه کرده بود ولی این دادگاه نیز به این نتیجه رسید که مغایرت هایی در تراکنش های بانکی، فیش های حقوقی و پرداخت ذخیره بازنشستگی وجود دارد.

دادگاه تجدید نظر اداری در نهایت اعلام کرد که تصمیم وزارت مهاجرت برای خودداری از صدور ویزای اقامت دائم برای وی صحیح بوده است.

اما این بار این مرد برای اعتراض به دادگاه فدرال استرالیا مراجعه کرد.

دادگاه Federal Circuit Court of Australia اعتراض این مرد مبنی بر این که دادگاه تجدید نظر به طور مستقل از اطلاعات ارائه شده توسط تماس گیرنده تلفنی حکم خود را صادر نکرده است را پذیرفت.

اما ماجرا این جا تمام نشد و وزیر مهاجرت به تصمیم دادگاه فدرال اعتراض کرد و مقرر شد تا تصمیم این دادگاه اجرا نشود و ویزای اقامت دائم برای این مرد صادر نشود.

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دامون آرین