سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به استرالیا

نظر

 

مردی که برای مدت 18 سال پس از انقضای ویزایش همچنان به زندگی در استرالیا ادامه داده است، یکی از هزاران نفری است که پس از پایان اعتبار ویزایشان در این کشور می مانند.

آوتار سینگ (Awtar Singh) تبعه 59 ساله هندی است که آخرین باری که ویزای قانونی استرالیا داشت سال 2001 بود. از آن زمان وی برای ویزاهای مختلف تقاضا کرده است ولی با تقاضاهای وی موافقت نشده است، با این وجود وی همچنان به زندگی در استرالیا ادامه داده است.

جدیدترین اعتراض وی به رد شدن تقاضای ویزایش اخیرا در دادگاه (Federal Circuit Court) در سیدنی مطرح شد.

وی آخرین بار در سال 2017 تقاضای ویزای خود را ارائه کرده بود و اعلام کرده بود برای درمان اضطراب و فشار خون بالا و انجام اقدامات پزشکی در استرالیا به این ویزا نیاز دارد.

اما وزارت کشور استرالیا به صدور این ویزا موافقت نکرد چرا که معتقد بود آقای سینگ واقعا قصد ندارد به طور موقت و برای انجام امور درمانی در استرالیا بماند.

سال گذشته SBS  در گزارشی اعلام کرد که بیش از 60 هزار نفر در استرالیا پس از انقضای ویزاهایشان همچنان در استرالیا مانده اند. از این بین حدود 11 هزار نفر بین دو تا پنج سال بیشتر از اعتبار ویزایشان در استرالیا می مانند.

بیش از 6 هزار نفر هم بین 15 تا 20 سال پس از انقضای ویزایشان همچنان به زندگی در استرالیا ادامه می دهند.

در سال 2017 بیش از 10 هزار نفر از این افراد مالزیایی بودند و کشور مالزی در صدر فهرست کشورهایی بود که اتباع آنها پس از انقضای ویزاهایشان همچنان به زندگی در استرالیا ادامه می دهند.

کشورهای چین و آمریکا در رتبه های دوم و سوم قرار داشتند.

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دامون آرین