سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به استرالیا

نظر

در ملبورن تعداد زیادی مناطق تجاری بزرگ و کوچک وجود دارند که قابل مقایسه با بهترین نواحی خرید در دنیاست میباشد که در ادامه این مطلب به معرفی برخی از مشهورترین آنها خواهیم پرداخت

 

مرکز خرید چادستون

در سال 1960 افتتاح شد و در حومه شهر در ایست مالورن قرار دارد . این مرکز خرید قدیمی ترین مرکز خرید در نوع خود در ایالت ویکتوریاست و با بیش از 500 مغازه و چندین فروشگاه بزرگ ، سوپر مارکت ، سینما ، سالن بولینگ و 186 هزار متر مربع مساحت بزرگترین مرکز تجاری در استرالیاست . از سایر قسمت های این مرکز تجاری می توان به دو برج اداری و دو فودکورت اشاره کرد  .

 

مرکز خرید چادستون

مرکز خرید ملبورن سنترال

مرکز خرید بزرگی که در منطقه مرکزی ملبورن واقع شده است . حدود 400 مغازه با اجناس متنوع ، سینما ، باشگاه بولینگ و کافه در این مرکز خرید قرار دارد .

 

مرکز خرید مرکزی ملبورن

بازار ملکه ویکتوریا

مجموعه فروشگاهی بزرگ و متنوع با انواع محصولات غذایی و کالاهای مختلف دیگر که در منطقه تجاری شهر قرار دارد . این مجموعه تنها بازار به جا مانده از قرن نوزدهم و با وسعت هفت هکتار بزرگترین بازار رو باز نیمکره جنوبی است و در فهرست میراث فرهنگی ایالت ویکتوریا قرار دارد .

 

ویکتوریا مارکت

پاساژ سلطنتی

در سال 1869 در بخش تجاری مرکزی ساخته شده است . سقف های شیشه ای و طاق دار با فروشگاه های ویترین دار از ویژگی های این مرکز است . این بنا مربوط به دوره ویکتوریاست و در میراث فرهنگی ایالت ویکتوریا نیز ثبت شده است و شهرت آن بیشتر بخاطر فروشگاه های مد روز و متفاوتش است . مجسمه هایی از شخصیت های افسانه ای گوگ و مگوگ در انتهای جنوبی این مرکز قرار دارد . ساعت گانت در این مرکز قرار دارد که هر یک ساعت به صدا در می آید .

 

مرکز خرید رویال

خیابان لیتل کالینز

خیابانی باریک در ناحیه تجاری مرکزی ملبورن که دارای بوتیک های زیادی از طراحان مد استرالیا بخصوص مردانه دارد . از جمله اسکانلان و تئودور ، آرتور گالان و کالیبر و ...

 

خیابان چاپل

منطقه تجاری و تفریحی با مغازه های فراوان با فروشگاههای لوکس مد روز در انتهای یارا و فروشگاه های قدیمی منطقه ویندسور . بازاری بزرگ و معروف در این خیابان با انواع اجناس قدیمی و عتیقه جات ارزان ، پوشاک ، لوازم خانه ، سرامیک و جواهر وجود دارد .خیابان چاپل

 

برونس ویک

خیابانی بزرگ واقع در بخش تجاری مرکز شهر که در سال 1837 بنام فرماندار ملبورن ، سر ریچارد بورک نام گذاری شد . این خیابان ، مراکز خرید بسیاری دارد که هر روزه هزاران نفر از مردم شهر و گردشگران را جذب خود می کند . از فروشگا ههای بزرگ آن مایر ، تارگت ، دیوید جونز و فروشگاه های زنجیره ای مانند آدیداس وجود دارد .

 

کامبرول

مرکز خریدی با بیش از چهارصد مغازه و فروشگاه زنجیره ای که بیش از 160 سال است که اجناس لوکس در آن عرضه می شود . سنمای این مرکز از ده سینمای برتر دنیاست .

 

هاربر تاون

یکی از چهار مرکز خرید عرضه مستقیم کالا در استرالیاست که در واترفرونت سیتی قرار دارد .

 

وبلاگ استرالیا

وبلاگ وکیل مهاجرتی

وبلاگ مهاجرت به استرالیا

وبلاگ برای ویزای استرالیا
وبلاگ در زمینه ویزای کار استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دامون آرین